کامل ترین توضیحات تفاوت نمای کرتین وال و همه مدل های فریم لس

نماي شيشه‌اي فريم‌لس (Frame less)

تفاوت نمای کرتین وال و همه مدل های فریم لس | در حال حاضر در جهان و در كشور عزيزمان ايران ساختمان‌هاي اداري و تجاري و مسكوني بسياري را با نماي شيشه‌اي فريم‌لس مشاهده مي‌كنيم كه به لحاظ زيبايي و شكل ظاهر و چه از نظر فني و مهندسي داراي ويژگي‌هايي مي‌باشند كه حتي در ساختمان‌هاي با ارتفاع بالا قابل نصب و اجرا مي‌باشد و زيبايي خاصي به معماري شهري داده است.

در اجراي فريم‌لس شيشه‌اي، از چهارچوب و قاب‌هايي استفاده مي‌گردد كه توانايي نگهداري شيشه‌هاي يك‌جداره و دوجداره را دارند كه داراي ويژگي و تنوع بالايي هستند كه در ادامه به آنها مي‌پردازيم.

تفاوت نمای کرتین وال و همه مدل های فریم لس
تفاوت نمای کرتین وال و همه مدل های فریم لس

تنوع در اجراي فريم‌لس

در طراحي‌هاي ساختماني با وسعت عملي كه نماي شيشه فريم‌لس به مجري و طراحان دفتر مهندسي كانسپت مي‌دهد مي‌توان به صورت پنجره آلومينيومي، نماي شيشه‌اي فريم‌لس، كرتين‌وال، نماي اسپايدر، پنجره دو جداره و حتي سه‌جداره و نماي كامپوزيت شاهد تنوع بالا در اجرا باشيم.

روش نصب نماي شيشه‌اي فريم‌لس (Frame less)

در شروع، سطح كار به وسيله پروفيل‌هاي ۴۰× ۴۰ شبكه‌بندي مي‌شود. در ادامه كار فريم‌نما در داخل اين شبكه‌ها جاسازي مي‌گردد.

در نماي ظاهري فريم‌لس بدون نگهدارنده به نظر مي‌رسد اما در واقعيت اينگونه نيست. شيشه‌ها با چسب سيليكون دوجداره سازي مي‌گردد و سطحي يك دست و زيبا به ساختمان مي‌بخشد.

تفاوت نمای کرتین وال و همه مدل های فریم لس
تفاوت نمای کرتین وال و همه مدل های فریم لس

اجراي انواع نماي شيشه‌اي فريم‌لس با قيمت ارزان

از چشم‌گيرترين و زيباترين نماهايي كه امروزه براي ساختمان‌ها اجرا مي‌گردد نماي شيشه‌اي فريم‌لس مي‌باشد و چنانچه شما خواستار اجراي اين نماي زيبا در ساختمان‌هاي خود مي‌باشد مي‌توانيد از مهندسان و كارشناسان دفتر مهندسي كانسپت بهره گرفته و جهت مشاور و خريد با دفتر شركت و سايت اين شركت در ارتباط باشيد، مهندسين ما و طراحان معتبر در اين زمينه مشغول فعاليت مي‌باشند و محصول مورد نظر شما را با قيمت ارزان و نصب و اجراي سريع، در اختيار شما قرار خواهند داد.

قيمت اين محصولات با درنظر گرفتن شبكه‌هايي كه براي بنا مورد نياز است، محاسبه و تعيين مي‌گردد.

تفاوت نمای کرتین وال و همه مدل های فریم لس

نحوه اجراي نماي شيشه‌اي فريم‌لس

با نصب شيشه‌ فريم‌لس شما ناظر و صاحب ساختمان زيبايي هستيد كه با شيشه يكدست پوشيده شده و چهره‌اي متفاوت براي بناي خود ايجاد خواهيد كرد.

مجريان فريم‌لس در دفتر مهندسي كانسپت از فيبرهاي آلومينيومي در قسمت ديواره‌هاي خارجي استفاده كرده، سپس لاستيك‌هايي را جهت آب‌بندي و هوابندي در آن تعبيه مي‌كنند و در مرحله آخر شيشه‌هاي رنگي را توسط لقمه‌هاي آلومينيومي قابل حركت بر روي آن نصب كرده و با برخورداري از شيشه‌هاي يكدست و ويژگي‌هاي منحصر به فرد و ظاهري چشم‌نواز پروژه شما را با كمال دقت و سرعت به اتمام مي‌رسانند تا شما شاهد ساختماني زيبا و متفاوت باشيد.

تفاوت نمای کرتین وال و همه مدل های فریم لس

تفاوت نمای کرتین وال و همه مدل های فریم لس
تفاوت نمای کرتین وال و همه مدل های فریم لس

ويژگي‌هاي مهم فريم‌لس

اجراي فريم‌لس در ساختمان‌ها و سازه‌ها علاوه بر جلوه زيبا، ويژگي‌هاي خاصي دارد كه مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • مقاومت بالا در برابر تغييرات جوي و همچنين در هنگام زلزله، به طوري كه عايق بسيار خوبي در برابر هوا و آب و وقايع طبيعي چون زلزله و بادهاي شديد مي‌باشد.
  • در نصب شيشه‌هاي فريم‌لس، امكان تعويض بسيار سهل مي‌باشد و تنوع در رنگ و طرح اين شيشه‌ها قابليت به‌روز رساني سريع و آسان را به شما مي‌دهد.
  • نماي شيشه‌اي فريم‌لس قابليت نصب بر نماي قاب‌هاي آلومينيومي را دارد.
  • از نظر اقتصادي، كاملا به صرفه بوده و از لحاظ تنوع و انتخاب همراه با سليقه مشتري مي‌باشد.
  • كاهش ديد از بيرون ساختمان
  • ايجاد فضاي امن در داخل ساختمان با كمترين وسعت ديد از بيرون نما با كمترين هزينه
  • چشم‌اندازي زيبا در اختيار شما قرار مي‌دهد.
  • انعطاف و خمش عالي
  • در برابر كشش‌هاي سطحي استحكام و مقاومت بالايي دارد.
  • ضد اشتعال مي‌باشد
  • عايق صدا مي‌باشد
  • داراي وزن كم در عين وسعت عمل
  • كاملاً ضد ضربه و نشكن مي‌باشد.

اين ويژگي‌ها با همكاري شركت‌ها و برندهاي معروف دنيا كه سابقه همكاري با دفتر مهندسي كانسپت را دارند و با برخورداري از بهترين و به روزترين طرح‌ها ارائه مي‌گردد.

تفاوت نمای کرتین وال و همه مدل های فریم لس
تفاوت نمای کرتین وال و همه مدل های فریم لس

اجراي با كيفيت نماي شيشه‌اي فريم‌لس كرتين‌وال

به دليل استقبال گسترده و وسيع در ساختمان‌ها از نماهاي شيشه‌اي كه سابقه آن برمي‌گردد به اولين ساختمان كه از نماي شيشه‌اي فريم‌لس استفاده كرده، ساختمان معروفي در لندن كه حدود ۱۶۰ سال از ساخت آن مي‌گذرد، به قصر شيشه‌اي معروف است و نشان‌دهنده استحكام نماي شيشه‌اي فريم‌لس مي‌باشد و همچنين ويژگي‌هاي ديگر آن كه بسياري از مالكان خواستار نصب و اجراي شيشه فريم‌لس مي‌باشند، بسياري از شركت‌ها به اين فعاليت مشغول بوده كه دفتر مهندسي كانسپت با افتخار و سابقه فعاليت در اين زمينه و با بهره‌گيري از پروفيل‌هاي با كيفيت و همچنين فراهم كردن فريم‌هايي از جنس آلومينيوم با استاندارد جهاني، طبق نقشه‌هاي موجود جهت ايزوله كردن از لاستيك‌هاي هوابندي و آب‌بندي بسيار مناسب و به صرفه جهت ارائه نماي شيشه‌اي استفاده مي‌كند.

تنوع در اجراي فريم‌لس

علاوه بر شفافيت و درخشندگي كه در نماي ساختمان‌هايي با پوشش فريم‌لس، تنوع در اجراي آن و كاربرد آن حائز اهميت مي‌باشد.

دو مدل فريم‌لس شيشه‌اي در نماي ساختمان‌ها اجرا مي‌شود.

فريم‌لس U- Channel  و سيستم كرتين وال

كه البته به دليل سبك بودن نماي فريم‌لس U- Channel  بسيار مورد توجه قرار گرفته است.

جهت ارائه خدمت بهينه از سيستم‌هاي فريم‌لس به صورت بازشو و ثابت از تجربه طراحان و مهندسان بهره مي‌برد.

در مورد تنوع پروفيل‌ها از دو نوع پروفيل آلومينيوم فريم‌لس و كرتين‌وال مي‌توان اشاره كرد كه مخصوص نماي ساختمان‌ها مي‌باشد.

هر دو نوع پروفيل (فريم‌لس و كرتين‌وال) با دو نوع ديگر از كاور انادايز و رنگ‌هايي كه به صورت پودري مي‌باشند توليد و ارائه گرديده و به لحاظ ميزان هزينه‌هاي ساختماني و ارائه نماي با كيفيت بسيار مطلوب، مقرون به صرفه و مؤثر مي‌باشد.

دفتر مهندسي كانسپت فروشنده انواع مدل نماي فريم‌لس

در دفتر مهندسي كانسپت به جهت راحتي كار براي مشتريان، نصب و اتصال و حجم كم و سبك بودن وزن بسيار حائز اهميت است و اين محصولات با تنوع بالا ارائه مي‌گردد.

براي اينكه بتوانيد فريم‌لس را به بهاي توليد و بسيار كمتر تهيه كنيد با مراجعه به سايت دفتر هندسي كانسپت با نمونه‌ فعاليت‌هاي انجام شده در نماي ساختمان‌ها،‌ آشنا شويد و با بازديد از نمونه فعاليت‌هاي انجام گرفته مي‌توانيد فريم‌لس را در نوع و رنگ‌هاي متفاوت سفارش دهيد كه داراي مقاومت بالايي در برابر سرما و گرما و زلزله و طوفان دارند.

ضخامت شيشه‌ها در نماي شيشه‌اي فريم لس كه دفتر مهندسي كانسپت از آن نمونه‌ها استفاده مي‌كند اطمينان خاطر را به مشتريان مي‌دهد كه با كمترين هزينه و صرف كمترين زمان ساختمان زيباي خود را در برابر گرما و سرما و اتفاقات طبيعي چون طوفان و زلزله مقاوم سازند.

تفاوت نمای کرتین وال و همه مدل های فریم لس

شاخصه مهم نماي كرتين‌وال

از خصوصيات مهم در نماي كرتين وال استفاده از پروفيل‌هاي آلومينيومي به عنوان سازه و لاستيك‌هاي آب‌بندي و هوابندي و اتصالات در نصب مي‌باشد كه آن هم به علت استفاده از شيشه‌هايي با ضخامت بالا (۴ سانتي‌متر) ايمن سازي و عايق‌بندي كامل انجام مي‌گيرد.

در اجراي كرتين‌وال، يكي از مطمئن‌ترين و زيباترين‌ها در نماي ساختماني كرتين‌وال، استپ يونيت مي‌باشد.

در مدل استپ يونيت تركيب پروفيل لامل همراه با شيشه‌هاي دوجداره با قيمت مناسب در دفتر مهندسي كانسپت عرضه مي‌گردد كه با توجه به ميزان استفاده از شبكه‌بندي‌هاي مورد نياز در يك بنا قيمت آن محاسبه و تعيين مي‌گردد، كه البته شيشه‌هاي استفاده شده در فريم‌لس كه در داخل كشور توليد شده مي‌تواند بسيار به صرفه‌تر از شيشه‌هاي توليد شده در خارج از كشور باشد كه داراي كيفيت بالايي نيز مي‌باشد.

U-Channel

تفاوت نمای کرتین وال و همه مدل های فریم لس

 در اين سيستم از لامل‌هاي شيشه‌اي خاص استفاده مي‌شود كه پس از نصب لامل‌هاي افقي و عمودي از دو لايه شيشه‌اي كه موجب ايجاد يك فضا بين لايه بيرون و داخل است انجام مي‌گيرد، به طوري كه اسپيسرهاي يوچنل كانالي به صورت U تعبيه و دو طرف شكل U مانند چسب خورده و داخل كانال خالي مي‌باشد كه براي نصب شيسه روي لامل مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

دو سطح شيشه با بست مخصوص كه يك وجه آن داخل كانال و وجه ديگر به لامل پيچ شده و نگه داشته مي‌شود.

استپ يونيت

اين مدل از نماي شيشه‌اي، از شيشه دوجداره كه يكي از لايه‌هاي شيشه‌اي بزرگتر از لايه ديگر است استفاده مي‌شود. كه در اين مدل به دليل اينكه يك ديد پيوسته باز و شفاف از محيط اطراف به محل كار خود يا خانه و فضاي تجاري به شما عرضه مي‌كند،‌ طرفداران خاص خود را دارد.

در اين نصب استفاده از چسب سيليكون بر روي فريم‌لس فلزي از مشخصه‌هاي نماي شيشه‌اي استپ يونيت مي‌باشد. دفتر مهندسي كانسپت علاوه بر ارائه اين محصول، جهت مشاوره و خريد مشتريان گرامي آماده ارائه اطلاعات از طريق سايت مي‌باشد.

تفاوت نمای کرتین وال و همه مدل های فریم لس
تفاوت نمای کرتین وال و همه مدل های فریم لس

کلیه خدمات قابل ارائه در دفتر مهندسی کانسپت

طراحی نما | اجرای نما | آجر و سنگ | سرامیک خشک | سنگ  خشک | شیشه

اجرای نمای فریم لس | فروش پروفیل و ادوات فریم لس 

اجرای کرتین وال | فروش لامل و ادوات کرتین وال | لامل 

اجرای لوور آلومینیومی | فروش ادوات و لوور | کامپوزیت | چوب | چوب پلاست 

سقف شیشه ای | اسکای لایت SKY LIGHT | سقف متحرک(شیشه ای، پلی کربنات ، پارچه ای)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *