اجرای نمای شیشه ای فریم لس با قیمت ارزان

استفاده از نمای فریم لس در نمای ساختمان ها و اتاق ها یک فضای مدرن وشیک را برای شما تداعی می کند که از آن لذت ببرید. قیمت نمای شیشه ای فریم لس بسته به نحوه اجرای آن و مقدار شیشه متفاوت است.

اجرای نمای شیشه ای فریم لس با قیمت ارزان
قیمت نمای شیشه ای فریم لس

نحوه اجرای نمای شیشه ای فریم لس

نحوه اجرای نمای شیشه ای فریم لس
قیمت نمای شیشه ای فریم لس

یک دیوار شیشه ای ساختاری یک جایگزین حداقل و مدرن برای دیوار پرده های قاب دار برای ایجاد یک لعاب بزرگ یا بلند است.می توان با استفاده از شیشه های بدون قاب ، نمونه های اصلی ساختمان یا قطعات آنها را ایجاد کرد، شیشه خو با ثابت نقاط خاص.  بسته های دارای اتصالات نقطه ای در ستون های ساختمان ، اسلب یا تیرهای فلزی مخصوص طراحی شده اند.  نمای شیشه ای فریم ندارد.  اتصالات بین شیشه با درزگیرهای مخصوص بسته می شوند.

 نمای شیشه ای فریم همچنین عملکردهای دیگری نیز دارد: به نظر می رسد در قسمت بیرونی و داخلی ساختمان ، سرکوب سر و صدای خارجی ، بهبود میکروکلید موجود در داخل ساختمان (در زمستان ، نمای دوم به ایجاد جلوه گلخانه کمک می کند و گرمای اضافی را تضمین می کند  ساختمان ؛ در تابستان ، دیوارهای ساختمان علاوه بر تهویه هوا).

 ارتفاع مداوم واحدهای شیشه ساختاری بدون قاب ، بدون اتصال  بوده و با استفاده از اتصالات مخصوص سیلیکون به یکدیگر وصل می شوند.  نتیجه یک ارتفاع شیشه ای بزرگ است که هیچ فریم و یا اصلاح قابل مشاهده ای ندارد.  تنها چشم اندازهای دیدنی اتصالات سیلیکونی بین هر واحد شیشه عایق است.

قیمت نمای شیشه ای فریم لس

اجرای فریم لس و جزئیات جدار شیشه ای سازه ای نیاز به تجربه و تخصص دارد.  تعمیرات پایه  قادر است به طور کامل توسط اتمام ساختمان شما پنهان شود ، به این معنی که به یک طبقه کامل تا ارتفاع سقف شیشه ای می شود.

 با استفاده از شیشه های ساختاری ، از نظر اندازه شیشه ، ضخامت ، وزن یا شکل آن مانند سیستم های شیشه ای سنتی محدود نمی شوید.  ما می توانیم تقریباً به هر شکل و اندازه ای ، نمای شیشه های ساختاری طراحی و مهندسی کنیم ، با دسترسی به دهانه تنها محدودیت اندازه.

 از آنجایی که جزئیات تعمیرات به هر مورد خاص پروژه احتیاج دارد و می توانیم جزئیات آنها را با توجه به ضخامت واحد شیشه و شکل تغییر دهیم.  این بدان معنی است که ما می توانیم مشخصات شیشه دیواری شیشه ای را به راحتی مطابق با نیازهای عملکرد ، از جمله قرار دادن واحدهای شیشه ای روکش ، به روزرسانی به لعاب سه گانه یا هر نوع مشخصات اضافی دیگر تطبیق دهیم.

 این ارتفاعات بزرگ از شیشه های بدون قاب باعث جاری شدن نور طبیعی شده و بدون اتصال به فریم های متصل به فضای داخلی با خارج کمک می کند.

قیمت روز نصب و اجرای نمای فریم لس

قیمت روز نصب و اجرای نمای فریم لس
قیمت نمای شیشه ای فریم لس

قیمت فریم لس شیشه ای بستگی به شما دارد که می خواهید چه فضایی را از این نما استفاده کنید. این یک ایده عالی برای تغییر دکور است و شما در فضایی قرار گیرید که می توانید همه تغییرات بیرون را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید‌. 

در سایت های معتبر اینترنتی شما می توانید قیمت روز اجرای فریم لس را جستجو کنید و از انواع قیمت ها اطلاع یابید.

کلیه خدمات قابل ارائه در دفتر مهندسی کانسپت

طراحی نما | اجرای نما | سرامیک خشک | سنگ  خشک 

اجرای نمای فریم لس | فروش پروفیل و ادوات فریم لس 

اجرای کرتین وال | فروش لامل و ادوات کرتین وال | لامل 

اجرای لوور آلومینیومی | فروش ادوات و لوور | کامپوزیت 

سقف شیشه ای | اسکای لایت SKY LIGHT | سقف متحرک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *