قیمت نمای ساختمان مدرن در بازار

به بخش بیرونی یک ساختمان،نمای آن گفته می‌شود. نمای ساختمان نقش زیبایی در زیبایی و استحکام ساختمان دارد. از آنجایی که نمای ساختمان در برابر باد و باران و دیگر عوامل جوی است باید در انتخاب کیفیت مصالح و نوع آن بسیار دقت شود تا علاوه بر زیبایی استحکام لازم را داشته باشد.

نمای ساختمان مدرن بسیار کاربردی و در عین سادگی زیباست. امروزه مردم می‌توانند برای انتخاب و خرید مصالح نمای مدرن ساختمان به صورت آنلاین و غیر حضوری در کنار روش های حضوری، اقدام کنند.

قیمت نمای ساختمان مدرن در بازار

انواع نمای ساختمان مدرن ایرانی

انواع نمای ساختمان مدرن ایرانی یکی از جدیدترین نماهای ایرانی به کار گیری روش های استفاده از بتن جی اف ار سی است. امروزه این نوع نما در بین مهندسین و طراحان ساختمانی از جایگاه و اهمیت زیادی برخوردار است. از این نماها به شکل غیر سازه ای و برای جلوه دادن به نمای ساختمان بر روی نما اجرا می شود.

نام این نما به معنی مسلح شدن بتن به الیاف شیشه ای است.از جلمه ویژگی های آن میتوان به مانع شدن این نما به ضربه گیری بتن، بالا بردن میزان مقاوت بتن در برابر ساییدگی، قابلیت ظریف کردن بتن و در مقابل استحکام بالای آن با توجه به کم شدن ضخامت بتن اشاره کرد.

نمای جی آر اف سی یکی از نماهای ساختمانی است که دارای مزایای زیاد است. این نما از استحکام بالایی برخوردار است و برای مصرف کننده از نظز اقتصادی بسیار به صرفه بوده و همچنین در عین قابلیت نازک شدن از میزان استحکام بالایی برخوردار است.

دیگر نمای ساختمان ایرانی، نمای اجرای است. در نمای آجری از اجر های خشک استفاده می‌شود. که از ویژگی های این نما می توان به عایق حرارتی بودن این نما برای ساختمان است که سبب کم تر شدن میزان انرژی می‌شود. این نمای ایرانی برای مصرف کننده صرفه اقتصادی بالایی دارد.

نمای دیگر، نمای کامپوزیتی است که از ویژگی های آن میتوان به زیبایی این نما، وزن بسیار پائین وزن این نما به نسبت سنگ ها، هزینه ی پائین نصب و اجرای این نما، مقامت در برابر ضربه، قابلیت اجزای سریع، امکان به مار بردن این نما در ارتفاع بالای ساختمان، مقاومت در برابر آتش سوزی، عایق صوت و حرارت و نفوذ پذیر نبودن نما در برابر مایعات اشاره کرد. صوت و عدم نفوذ مایعات در آن اشاره نمود.

عرضه نمای ساختمان مدرن اروپایی

عرضه نمای ساختمان مدرن اروپایی نما تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی ساختمان داشته و به علاوه بر میزان مقاومت آن می افزاید. در نمای ساختمانی از انواع نمای مدرن ایرانی و اروپایی بسته به سلیقه افراد و همچنین هماهنگی ساختمان با دیگر ساختمان های اطراف و نمای همینطور داخلی است.

مادر تلاشیم تا با عرضه نمای اروپایی و ایرانی متنوع و باکیفیت و با قیمتی مناسب و منصفانه انتخاب و اجرای این کار را برای مشتری راحت کرده و بتوانیم رضایت حداکثری مشتری را بدست بیاوریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *