قیمت اجرای نمای شیشه ای فریم لس

فریم لس از شیشه می باشد و در درون قالب های آلومینیومی قرار میگیرد و نصب می شود. قیمت اجرای نمای شیشه ای فریم لس به قیمت نهایی شیشه و قالب آلومینیومی و نصب آن بستگی دارد. نمای شیشه ای از جنس رفلکس است که امروزه بسیار مورد توجه نماکاران ساختمانی و مهندسان قرار می گیرد. فروش نما فریم لس و انواع آن با قیمتی که به عواملی نظیر سایز و جنس و طراحی بستگی دارد صورت می گیرد.

قیمت اجرای نمای شیشه ای فریم لس

معرفی انواع نمای شیشه ای فریم لس

معرفی انواع نمای شیشه ای فریم لس از فریم لس در نمای ساختمانی اداری و ساختمای صنعتی و غیر اداری استفاده می شود. این نما کاملا شیشه ای است و از نمای منحصر به فرد بیرونی برخوردار است. شیشه های این فریم بر روی قالب نصب می شوند.

معرفی انواع نمای شیشه ای فریم لس:

  1. – نمای شیشه ای کرتین وال فیس کپ
  2. نمای شیشه ای کرتن وال نیم فیس کپ
  3. نمای شیشه ای کرتین وال فریم لس
  4. نمای شیشه ای کرتین وال تقویت شده با فولاد

نمای شیشه در نماکاری ساختمان امروزه بسیار پرطرفدار می باشد. شیشه ای که در نمای ساختمان ها استفاده می شود از نوع شیشه های رفلکس است. که در انواع ساختماهای بلند و کوتاه و حتی برج ها استفاده می شود. مزیت و ویژگی هایی که شیشه و نما فریم لس دارد ورود نور به داخل ساختمان می باشد که از نظر روشنایی کمک شایانی می کند. علاوه بر روشنایی حاصله بر زیبایی ساختمان نیز می افزاید.

شیشه های رفلکس استفاده شده در نمای ساختمان ها معمولا دو جداره یا سه جداره هستند که همین عامل سبب عایق شدن ساختمان از حرارت و صدا می شود. این شیشه ها را در قالب می گذارند و سپس نصب می کنند. جنس این قالب ها آلومینیومی است که محافظ و نگهدارنده شیشه می باشند. این فریم ها امروزه مورد استفاده بالایی قرار می گیرند. شیشه دو جداره و سه جداره در این نما استفاده می شود و قالب استفاده شده برای نمای شیشه ای فریم لس ها از جنس آلومینیوم است.

فروشنده مرغوبترین نمای شیشه ای فریم لس

فروشنده مرغوبترین نمای شیشه ای فریم لس قیمت نمای شیشه ای نهایی علاوه بر تولید با توجه به طراحی و نحوه نصب آن دچار تغییراتی می شود. طراحی این فریم ها توسط کارشناسان ماهر صورت می گیرد. این فریم ها پس از ساخت به سراسر کشور عرضه می شوند تا در دسترس نماکاران و مهندسین ساختمانی قرار بگیرند.

فروشنده نمای شیشه ای فریم لس این نوع شیشه مرغوب و با کیفیت که عایق حرارت و صدا می باشد به قیمتی مصوب بازار به مشتریان خود می فروشد. فروشندگان این محصولات ساختمانی باشد اطلاعات کامل از جنس و سایز و دیگر مزیت های آن داشته باشند تا کمک شایانی به مشتریان خود کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *