عرضه مستقیم انواع نمای شیشه ایی

این روزها با توجه به افزایش جمعیت، نیاز به ساخت و ساز ساختمانها یکی از اصلی ترین نیاز های بشر است. این روزها ساختمان های مختلف در مدلها با نقشه های فوق العاده خلاقانه ساخته می شوند و با مصالح مختلفی نما می شوند، از جمله نمای  شیشه ایی، نمای آجری، سنگی، آلومینیومی و … . با ما همراه باشید.

عرضه مستقیم انواع نمای شیشه ایی

نمای شیشه ایی چه تفاوتی با سایر نما ها دارد؟

نمای شیشه ایی چه تفاوتی با سایر نما ها دارد؟با پیشرفت فناوری و ساخت تجهیزات و ماشین آلات مناسب برای ساخت مصالح جدید و متفاوت برای ساخت ساختمان، مهندسان و متخصصان این رشته موفق به ساخت شیشه ای مناسب و مقاوم شده اند که می توان از آن به راحتی برای استفاده در دکوراسیون داخلی و یا حتی نمای خارجی ساختمان استفاده کرد. 

شیشه های چند لایه تولید شده، به معماران خلاق این اجازه را می دهد تا به راحتی به خلق آثار جدید بپردازند و با اطمینان کامل از ایمنی مصالح اولیه، طرح های خود را اجرایی کنند. 

شیشه های چند لایه که بر حسب یک اتفاق آزمايشگاهی تولید شدند، مدتها است که این روزها به یکی از پرطرفدارترین انتخاب های معماران برای استفاده در نمای خارجی ساختمان تبدیل شده اند. 

نمای شیشه ای از این رو مطلوب معماران خوش سلیقه است که مزایای زیادی دارد، از جمله :

  • جلوگیری از عبور اشعه ماورا بنفش
  • کنترل صدا و عایق صوتی مناسب
  • افزایش ایمنی و امنیت ساختمان
  • کاهش هزینه های پرداختی
  • تنوع در رنگ شیشه ها
  • کم بودن بار مرده نما

اجرای نمای شیشه ای نسبت به دیگر نماهای موجود هم هزینه کمتری دارد هم اینکه نصب آسان تری دارد. نصب آسان و کوتاه مدت باعث شده معماران حرفه ای و فعال در این زمینه نمای شیشه ای را به دیگر مصالح موجود ترجیح دهند. هم چنین معماران در نمای شیشه ای قدرت مانور زیادی دارند و می توانند طرح های مورد نظر خود را به راحتی اجرایی کنند. 

قیمت اجرای نمای شیشه ای در بازار

قیمت اجرای نمای شیشه ای در بازاربا توجه به اینکه نمای شیشه ای انواع مختلفی دارد و مدل های متفاوتی از آن در سطح گسترده ای در حال اجرا هستند، قیمت اجرای آنها هم متفاوت است.

تفاوت نمای شیشه ای با دیگر نماها که قابل توجه است، نصب و اجرای این مدل نما است. اجرای نمای شیشه ایی مستلزم دقت و ظرافت ویژه ای است که فقط متخصصان و کسانی که مهارت زیادی در زمینه اجرای نما دارند قادر به نصب این نما هستند.

نصب نمای شیشه ای در مدت زمان کوتاهی صورت می گیرد و این کمک خوبی برای انبوه سازان است تا بتوانند پروژه های خود را در کوتاه ترین زمان ممکن به اتمام برسانند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *