اجرای انواع نمای شیشه ای فریم لس با بهترین کیفیت

 امروزه پروفیل های با کیفیت فریم لس که امروزه یکی از پر کاربرد ترین ابزار در مصالح ساختمان سازی است، توجه زیادی را به خود جلب کرده است. و اجرای نمای شیشه ای فریم لس، در ساختمان ها و برج های این عصر بسیار افزایش یافته است. شاید برای شما هم سؤال باشد که مزایای فریم لس در مقایسه با دیگر پروفیل های آلومینیومی چیست؟

اجرای انواع نمای شیشه ای فریم لس با بهترین کیفیت

مزایای استفاده از نمای فریم لس چیست؟

مزایای استفاده از نمای فریم لس چیست؟فریم لس ها علاوه بر کمک به جلوگیری از هدر رفت انرژی و تأمین انرژی مورد نیاز، به ورود بیشتر روشنایی و نور در روز و شب نیز کمک می کنند.

مشاهده چشم انداز های وسیع و چشم نواز از داخل ساختمان، قابل تشخیص نبودن فریم های باز شونده، و همچنین ایجاد یک مرز میان سازه ها از دیگر قابلیت هایی است که نمی توان آنها را در مورد فریم لس ها  نادیده گرفت.

شاید مهم ترین برگ بنده این فریمِ های شیشه ای، در نصب و راه اندازی آن باشد که نیازی به نصب طولانی مدت داربست ها ندارد.

اصولاً نمای شیشه ای فریم لس را در مکان هایی مثل گلخانه ها، خانه های مسکونی، ساختمان های اداری و غیر اداری، ورزشگاه های سر پوشیده، فروشگاه ها و پاساژ و ساختمان های تجاری، دانشگاه ها، مدارس، و ساختمان های بزرگ و کوچک، اجرا و به کار می برند.

قیمت اجرای انواع نمای شیشه ای فریم لس در بازار

قیمت اجرای انواع نمای شیشه ای فریم لس در بازارنرخ قیمت فریم لس ها و نصب آن ها برخلاف تصور عمده مردم و مهندسان ساختمان سازی، بسیار ارزان است که کاربر را مجاب می کند تا با هزینه کم و مقرون به صرفه نمایی زیبا را در اختیار داشته باشد.

 اما قیمت نصب انواع شیشه های فریم لس، در هر استان با توجه به کار برد و خرید و فروش و ویژگی های مربوط به آن ها متفاوت است؛ از جمله این استان ها می توان به تهران اشاره کرد که به دلیل تنوع و همچنین گستردگی، قیمت اجرای نمای فریم لس متفاوت در نظر گرفته شده است.

همچنین قیمت نصب تا حد زیادی بستگی به مصرف کننده، مارک و برند تولید کننده دارد. برای مثال خارجی یا ایرانی بودن محصول.

عوامل دیگری که می تواند تعیین کننده قیمت اجرای فریم لس ها باشد؛

سایز شیشه ها، ابعاد آن ها، دوجداره یا معمولی بودن شیشه، نصب راحت، ضخامت و یا میزان قطری که شیشه به همراه دارد.

البته گاهی محدودیت در رنگ بندی که به انتخاب مشتری صورت می گیرد نیز در قیمت ها مؤثر است.

در هر صورت قیمت نصب فریم ها را بهتر است از طریق تماس با کارشناسان جویا شوید و هم چنین مشاوران طراحی ساختمان که نقش زیادی را در نصب، پخش و تولید ایفا می کنند، راهنمایان بسیار خوبی نیز هستند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *